Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-21, 20:34   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultra pro fra Tupperware

Jeg drar opp igjen denne, for jeg har fortsatt ikke fått ut finger'n Noen nye erfaringer? Jeg hadde egentlig bestemt meg for den rektangulære høye (5,7l), men ble nå usikker igjen for om den kan bli for stor? Vi steker egentlig hel kylling i airfryer. Eldste steker endel grønnsaker i ovnen, så regner med at Ultrapro hadde vært supert til det? Hva med f.eks. de to ovale (2 l og 3,5l)? Det er jo nesten samme pris som den store rektangulære... Dere som har den ovale på 3,5l, hvor mye får dere oppi? Får dere en one pot middag med f.eks. kyllinglår/koteletter e.l., grønnsaker og poteter? Jeg ser for meg at den runde er litt vanskeligere å få "orden" i, alt blir samlet som en gryte liksom, men de ovale eller rektangulære så får man lagt ting litt mer som i et fat... Do I make and sense at all?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat