Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-19, 11:17   #515
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Og jeg synes det var så moro at kollegaer av meg fra jobben kom i kirken, og ikke minst kollegaene til mannen min. Han hadde egentlig vakt, men hadde fått fri for helga, så hele brannlaget stilte opp utenfor kirken, og vi hadde blålys eskorte av brannbilen når vi kjørte fra kirken og ned forbi brannstasjonen. I tillegg fikk vi plutselig inntog av 4 røykdykkere på jakt etter brann inn i selskapslokalet sånn utpå kvelden. Jeg blir så glad når noen setter pris på oss og stiller opp på alle mulige måte. Både seriøse og useriøse. Og jeg turte å holde tale.

Elisabet er ikke aktiv