Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-19, 11:42   #10
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Har hatt La Roche Posay til ansiktet og bryst, faktor 50. Den ene for å motvirke pigmentflekker , den andre svir ikke øynene når du svetter eller bader.

Har også hatt La Roche Posay faktor 50 til barn i sprayflaske, lett å smøre ut, og Vichy flytende emulsjon i faktor 30 med betakaroten for varig farge - også enkel å smøre ut og trakk fort inn. I tillegg hadde jeg med Cliniderm faktor 30 spray, og en stor tube La Roche Posay i faktor 50 krem.

Husk å smøre hver 2-3 time hvis du bader, bruk en håndfull til hele kroppen, og pass på områdene med tynn hud (bryst, ansikt, vrist osv).

Etter 1 uke i Italia har vi farge, men ikke på noen måte voldsomme skiller. Jeg går på medisiner som gjør huden ekstra sensitiv i sola, og også resten av familien har fått høyere beskyttelse enn ellers. Hudkreft er i familien, og jeg er blitt mer og mer obs på at ingen skal bli brent.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat