Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-18, 19:26   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal til Hamar på Talentcup i helgen?

Opprinnelig lagt inn av Ørnekvinnen, her.

Hos oss sendte de halvparten av årgangen (de beste) på talentcup. Resten fikk ikke noe annet tilbud fordi trenerne mener de er så dårlige at det ikke finnes cuper for dem. ��

Det finnes nivådelte cuper. Riktignok ikke så mange, men de finnes.

Jeg føler at klubbene er så redde for å skille mellom gode og mindre gode spillere at de vegrer seg for å arrangere slike cuper. Jeg mener det burde vært helt motsatt. Det er mye morsommere og mer utviklende å spille jevne kamper, for alle typer spillere.

Jeg hjelper til på et G11-håndballag som leter etter en nivådelt cup hvor vi ikke trenger å bli knust. Det er jevne lag der ute, for vi møter dem i serien (hvor vi spiller på laveste nivå), men cuper er ikke like gøy.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat