Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 11:23   #49
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en fin julekrybbe?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

[liten avsporing] Åh, jeg fant så mye fint (og en del ganske forstyrrende ) da jeg googlet rundt etter julekrybber. Denne var da ekstra sjarmerende?

[tablå av luke og leias fødsel]

[/liten avsporing]

Åh, den skulle jeg gjerne hatt!

Mannen min er ateist og laget julekrybbe et år. Den består av to dorullenisser som niesen hans har laget, en rødglitrende stein med en nisselue som hun selv påstod var jesusbarnet, en glitterstjernestav fra fekostymet til niesen som betlehemsstjerne, de tre vise menn: en R2D2, C3PO og en actionfigur av Albert Einstein, pynten med julepynt og hatter i aluminiumsfolie, hyrden på marken er en Stormtrooperfigur. Litt legodyr rundt om kring. Veldig fin. Det blir det 4. året vi tar den frem faktisk.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat