Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-08, 09:18   #37
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det smaker cola av cola lighten min ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg har nylig åpnet et liten flaske med cola zero, og den smakte cola! Med sukker! Og nå vil jeg gjerne vite hvordan jeg kan finne ut om the Coca Cola Company har gjort noe unevnelig på draget, eller om det er Kif som er blitt splitter pine gal. Er det noen kloke koner der ute, noen hverdags-MacGyvere som kan hoste opp en måte å finne ut av dette? Hjemmestrips for sukker i urinen? Noen smarte husmortriks? Jeg vil vite!!!

Da de endret cola light-oppskriften for noen år siden gjorde jeg akkurat det samme. Jeg kjøpte en cola light på en bensinstasjon langs veien, og var overbevist om at de hadde tappet cola på flasken, for det smakte sukker. Etter mye om og men og to dager senere fant jeg ut at de hadde byttet søtningsmiddelet og hatt oppi sucralose i stedet for acesulfam-K og aspartam. Den tidligere cola lighten heter nå Cola Zero. Og smaker kunstig jæk.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det smaker da slett ikke vanlig Cola av Cola Zero?

Nei, det gjør da ikke det. Langt derifra.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat