Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 07:02   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turhengekøye til barn

Jeg hadde ikke kjøpt dobbel, det er helt håpløst å sove i. Selv om den er bred, blir man skviset sammen, det er uunngåelig slik hengekøye fungerer kombinert med tyngdekraften. Sønnen testet en dobbel som vi lånte, med en kompis en gang, og det ga null søvn for begge. Man må ligge på rygg og man må ligge ekstremt rolig. Resultatet var at sønnen kom over i min og lå oppå meg i stedet.

Sønnen har hatt enkel fra DD Hamocks siden han var tre, og de første årene hang jeg våre så tett at jeg kunne stikke hånda inn til ham for å sjekke om han var varm nok og slikt. Vi har bare en tarp, men har aldri brukt den. Jeg gidder ikke hengekøye soving når det regner og når det er opphold er jo det å se ut gjennom myggnettet og ut på stjernene hele magien.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat