Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-18, 10:15   #57
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Da går vi oppå hverandre i dag, amylin! Jeg har Sleaford Mods, 6LACK, Fever Ray og Emir også på listen. No rest for the wicked!

Jeg synes det var veldig bra i går, særlig Arcade Fire og Arctic Monkeys. Og enig med deg, Tjorven, om StoreP og Brockhampton, men det er vanligvis fordi jeg har hørt for lite på det på forhånd.

I dag går jeg i verdens kuleste nye Patti Smith-tee, skjørt og sandaler. Regnkappe, ulljakke og joggesko i sekken. All in.

Fever Ray skal jeg selvfølgelig på.

Jeg likte Arcade Fire bedre enn Arctic Monkeys i går, men begge var bra. Likte dessuten Phoebe Bridgers sin stemme utrolig godt, men hun kan jeg tenke meg ikke kom særlig godt ut siden hun var veldig rolig. Jeg sto veldig nærme og syntes hun var god. Jenny Lewis var også god. Grizzly Bears var ok, men ikke mer. Brockhampton hørte jeg bare litt på, men orker faktisk ikke.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat