Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 13:18   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe"

http://www.aftenposten.no/meninger/d...n-605112b.html

Det burde vel ikke komme som en overraskelse at jeg er rungende og rørende enig med Jørgen Skavlans innspill i sykefraværsdebatten, og jeg synes det er urovekkende at man ikke kan få lov til å diskutere et så utrolig viktig tema i offentligheten uten å bli forsøkt kneblet av enkeltmenneskers sykdomshistorier. Kommentarfeltet under det første innlegget hans var jo helt :koko: å lese.
For det er jo ikke slik at man er ute etter enkeltpersoner, sykefraværsdebatten handler om en utrolig viktig sak, den handler om noe, ikke noen.
Jeg har lenge håpet at noen politikere/partier skal tørre å ta i denne mildt sagt ømtålige saken, men når jeg leser den massive motstanden gode og reflekterte deltakere i debatten som Skavlan får, begynner jeg å miste troen.
Det er vel en stund siden vi har hatt en sykefraværsdebatt her inne nå, og jeg sitter allerede på rødprikketronen (ene og alene fordi mange på FP ikke har skjønt at jeg er ute etter noe, ikke noen, uten sammenligning for øvrig ), så jeg har ingenting å tape på å delta nok en gang.
Tror du Norge er modent for endringer i sykelønnsordningen, og hva tror/håper du at disse endringene vil gå ut på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat