Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-13, 10:06   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Suksesskake-krem

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg pleier å bytte ut nøtter med solsikkekjerner, det funker veldig bra. Kjører de litt i foodprosessor, og om jeg har tid rister jeg de lett på panna, det gir enda mer nøtteaktig smak.

Det var en utrolig god ide, det skal jeg prøve. Dette er favorittkaken til mannen min, og jeg liker den også veldig godt. Men siden sønnen vår har nøtteallergi, er det sjelden jeg lager den - da må det isåfall være til en anledning med flere kaker å velge i.

Og nå skjønner jeg at jeg må frykte at ingen vil gifte seg med sønnen min når han blir voksen, heldigvis tror jeg han har endel gode egenskaper som trekker opp også!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat