Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 12:30   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hva med Citroën Berlingo?

Sorry, for stygg.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg argumenterer ikke for at du skal velge en ny Verso altså. Jeg sier bare at du ikke får noe med en Touran som du ikke allerede har i dag, bortsett fra de to ekstra setene i bagasjerommet.

Nei, forstod det, altså, og det var et veldig nyttig innspill. Vi leide en 5008 i Italia, tror jeg faktisk, og ble overrasket over hvor romslig den var bak. Men kan det ha vært en 5008, da? Den var da lav? :teflonhjerne:

Den seiler litt opp som favoritt, kjenner jeg.

Jeg syns Touran sitt midtsete ser smalt ut for store nesten-voksne mannfolkunger som skal på langtur, men jeg får ta med meg fetterne mine (det er sånn sønnene mine tegner til å bli, og de er noen digre mannfolk) på prøvekjøring.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat