Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 00:13   #51
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Jeg kan bare komme med en, for den vinner så innmari. Ikke har jeg kommet på noen som nærmer seg i denne tråden heller. Jeg har alltid syntes denne typen Citröen er ufattelig grusom. Nesten så jeg blir litt uvel. (Men kvalmen slår ikke Toyota Corolla Verso, som jeg hadde store problemer med å se på under svangerskapet i 2005.)

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Citroen CX 2500 GTI Familiale



Citroen BX14 TGE, denne hadde en jeg var i lag med, jeg var så flau når jeg satt på med han. Hans bil var hvit.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Denne bilen hadde pappa når jeg var tenåring. Det var helt sykt flaut å bli hentet husker jeg. Den er jo bare helt fantastisk stygg. Pappa snakker enda om den gangen Nessie satt på med han hjem, og da hun satte seg inn i bilen utbrøt hun overrasket "Oi! Den var jo fin inni". hæhæhæ!!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat