Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-09, 20:14   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har 2. Eller 3 akurat nå.Men pappa og mamma kommer hjem på torsdag så da har vi bare 2. Jeg må ha en med at jeg kjører 14 mil hver dag tur retur praksis. mann MÅ ha bil i it jobben sin for å komme seg til kunder

Om vi skulle ha gått til bhg så har vi måttet starte værtfall 1 time før vi skulle vært i bhg. og 2 timer før man skulle ha vært på jobb.


Her er det veldig vanlig at enten en bestemt hener eller at begge er med. En del er skiftarbeidere vet jeg men mange har 8-16 jobb og jobber sånn ca på samme område.som begge er med å henter

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 01-03-09 kl 20:19.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat