Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-09, 17:48   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Mitt stalltips er å kjøre med noen man er trygg med. Og selvfølgelig med manuelt gir, slik at man kan det også. LIkevel er det jo viktig å prøve automatgir også da - slik at man ikke får helt panikk når man faktisk skal kjøre det. (Jeg syntes det var veldig ubehagelig å kjøre automat, nemlig)

Jeg kjørte opp på 1. forsøk, har aldri opplevd å få kjempesleng på bilen, kan ikke brekkslædd, men prøvde det på glattkjøringa da.

Ellers er det alfa og omega og ha en kjørelærer man trives med. Ellers er det ikke noe gøy med timene.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat