Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-13, 13:01   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å mislike Halloween litt?

Jeg får helt vondt i hjertet mitt når Poden ser ut som en djevel eller gjenferd eller noe i den gata. Og jeg liker ikke Halloween, egentlig. Kle seg ut så skremmende man kan, og be om godteri på døra?

Men jeg innser at den koselige julebukktiden så og si er over og at Halloween har tatt over . Vi velger å gjøre det til en morsom dag for Poden og ungene som skulle finne på å ringe på, og noen år har vi hatt mye opplegg med gresskar og slikt også.

Men jeg syns ikke det er en god erstatning for julebukk. Jeg liker mer kos og hygge og jul, enn den halloweenmarkeringen ungene våre vokser opp med i dag.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat