Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-24, 22:27   #15
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.183
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunn snacks på kontoret

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det Nextlife skrev.

Selv har jeg alltid banan og noe nøtter tilgjengelig. Det fungerer akkurat passe om det blir for lenge mellom måltidene. De tingene er sunt og godt for meg.
På den litt usunne siden har jeg ofte noe Bodøsjokolade liggende også. Det er sinnsykt bra for humøret da.

Sant!

I en annen tråd her så jeg at gelé med kunstig søtning tilsatt i noe var omtalt som sunt, og over her, at nøtter blir for mye.
Jeg er overhodet ikke der, så skulle gjerne forstått hva sunt defineres som.

Hvis jeg skal booste energi på jobb tar jeg en halv yoghurt med egen granolablanding, er jeg sugen på søtt prøver jeg med lakriste, men om ikke det funker hiver jeg i meg en Bixit eller en twist eller to, evt i sesong en søt klementin eller en klase med druer, men da skal de smake godt.
Og Bodøsjokolade! Herremin som det funker for både energi, humør og livsglede.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat