Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-19, 13:46   #34
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebag

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har sendt mail til Hegdehaugsveien om jeg kan sette sammen det understellet jeg vil, med bagen jeg vil. Det kan man nemlig hos Andersen, men Hegehaugen selger ferdige pakker. Jeg vil selvsagt ha baggen med størst plass, sammen med understellet med store hjul som kan festes på sykkel. Men ikke det håndtaket som bare er en krok. Hvis ikke må nok familien på Tysklandstur i julen.

Tysklandstur blir gøy, men har du sjekket Amazon.de? Jeg kjøper masse der. De tar seg var toll og mva dersom det er nødvendig og leverer på døren med DHL superkjapt. Jeg bestilte noe derfra fredag ettermiddag som ble levert nå i morges. Ikke alle som leverer til Norge, men det ser du jo.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat