Tråd: Soffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 21:16   #58
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Soffe

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette har jeg sagt mange ganger også. De 33 plaggene er ikke inkludert undertøy, strømpebukser, yttertøy, treningstøy eller turtøy. Det er altså bare bukser, kjoler, bluser, cardigans, gensere osv. Og da er 33 plagg seriøst MYE klær. Jeg må innrømme at jeg synes det er utrolig flaut at dette blir frontet som en trend man skal bli imponert over at folk klarer.

Jeg leste at det også skal inkludere sko, skjerf og smykker, men ikke smykker man har på seg hele tiden. Da er ikke 33 plagg veldig mye. Det henger også sammen med hvilken type jobb man har, om det er mye eller lite. Bruker man f.eks uniform i jobben sin, så trenger man gjerne færre klær enn om man har en jobb med kleskode.

Jeg har ikke tenkt å lage en 33-plaggsgarderobe selv, men som Storm tenker jeg å gå gjennom skapet mitt ordentlig. Jeg skal pakke bort det som er rene sommerklær (aldri gjort før), og få en ordentlig oversikt over hva jeg faktisk har. Jeg skal ikke kjøpe noe nytt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat