Tråd: Soffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 20:29   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soffe

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Det har ikke jeg lest noe sted, at det skal være dyre klær. Når jeg nå i helgen har ryddet i klærne mine, har jeg funnet ut at jeg HAR mange fine klær (enda jeg ofte har følelsen at å «ikke ha noe å ha på meg»), og slett ikke trenger å kjøpe noe nytt. Og jeg tror jeg fremover vil bli flinkere til å unngå bomkjøp.

Nei, ikke jeg heller, det har mer bare ligget under hos de jeg har hørt snakke om dette. Noen få, dyre, klassiske, tidløse gensere f.eks, som skal erstatte de 25 tydeligvis billigere genserene de har fra før, som de da tenker å kassere eller gi bort. Men det er sikkert ikke det som egentlig er poenget med systemet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat