Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-21, 15:04   #17
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Men seriøst, og uten å vite noe om dette annet enn fra utsiden, det er da Charles som er bad guy? Dronningen som visstnok er både kjærlig og omsorgsfull, men det er da Charles som er notorisk utro, ikke kan håndtere relasjoner eller følelser eller folk?
(fnis, det er pandemi, jeg har ikke noe annet å ta meg til. sorry)

Det må være supertrist å vokse opp i en arvet rolle og en forventning om hvordan du skal og ikke skal være. Det som er enda tristere er jo hvordan det britiske kongehuset ikke evner å utvikle seg i takt med tiden. Jeg er sikker på at det norske kongehuset har både psykologer og det man måtte behøve av rådgivere tilknyttet sin stab!

Er det nødvendig å ha et intervju på denne måten? Nei. Betyr det at fortellingen bør være usagt? nei tror ikke det heller.
Åh det var godt å få ut litt grums!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat