Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-21, 14:11   #12
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror du har rett i det. Også tror jeg kongehuset er ekstremt dårlige på å omstille seg, og at rasismen ligger tykt i britisk overklasse tror jeg virkelig er sant. Jeg har i flere dager tenkt på å starte en tråd her inne som handlet om både Britney Spears, Jessica Simpson og Meghan Markle, og hvordan samfunnet alltid legger ansvar og skyld på kvinnene. De må tilpasse seg, de må lære seg å oppføre seg, de må være pene, men ikke horete, de må være smarte, men ikke besserwissere, og det er alltid deres skyld om noe går galt. Shazia Maid skriver om det i VG i dag.


For selv om man kan unnskylde seg med at amerikanere ikke forstår kongehuset, så betyr det ikke at kongehuset har rett til å fortsette med de krøkka greiene sine.

Nei, de har en veldig ovenfra og ned holdning. Og det begynner å bli ganske så smakløst i dagens samfunn.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat