Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-21, 20:46   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg har nettopp lagt Svanemerket våtromslaminat (Pergo Sensation) med varmefolie under i hele leiligheten.
Er fornøyd med utseende og følelsen av å gå og stå på gulvet, men er sjokkert over hvor forsiktig jeg må være med å skyve ting bortover gulvet. Jeg hadde laget flere dype furer i laminaten allerede første dag jeg flyttet inn møbler.
Jeg valgte laminat blant annet på grunn av at jeg ikke skulle trenge å være så forsiktig med gulvet som om det hadde vært parkett.

Har du reklamert? Jeg synes det er veldig rart. Alloc laminaten vår er ekstremt ripesikker og vi drar virkelig tunge ting uten en scratch. Pergo er jo god kvalitet så ville ha forhørt meg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat