Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-21, 18:27   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Har begge deler, og mener at parkett er bedre kvalitet, det er penere, lunere og mykere å gå på. Laminat er hardt og kaldt, og kan være praktisk og rimeligere. Om man mister en kopp, f.eks., er det litt større sjanse for at den overlever mot et parkettgulv enn mot et laminatgulv.

Håndverkere anbefaler etter min erfaring noen ganger det de synes er enklest å legge. Mosaikkfliser, tapet og parkett er det ikke alle som er så glad i. Glassfiberstrie, laminat og store fliser går fort å legge og kan gi bedre inntjening. Greit å ha litt i bakhodet.

For min del ville jeg valgt et tregulv på stue, det er det vi har hatt alle steder vi har bodd, egentlig. Har brukt både laminat og vinylbelegg til andre rom, så jeg er ikke "gift" med tregulv. . Men det er smak og behag.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat