Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-20, 09:38   #26
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å pakke ut et flyttelass?

Det er ikke veldig lenge siden jeg tømte siste pappesken på kontoret, og det er 7 år siden vi flyttet. Det er i tillegg noen pappesker på loftet, men det er med bøker som vi ikke har tenkt å ha framme, men som vi ikke har hjerte til å kvitte oss med heller.

Jeg er enig med Tjorven om at det aller mest slitsomme er å finne de gode løsningene i nytt hjem. Det er ikke gitt at det dere hadde i forrige hus egner seg eller dekker behovet i nytt hus, og da blir det mye som må planlegges og tenkes på for å få hverdagslivet til å fungere best mulig.

Jeg tenker at målet ikke bør være at kassene skal være utpakket så snart som mulig, men at dere har alt dere faktisk får bruk for de nærmeste ukene i skuffer og skap. Så er det godt mulig at alt diffusitas (digga det ordet, Appelsin! ) kan få bli nede i eskene. Hvis du ikke greier å kaste innholdet, så sett dem på loftet eller i en bod, godt merket med innhold.

I og med at dere antagelig må flytte igjen etterhvert, så kan det være lurt å ikke kaste alt dere ikke har bruk for i det mye huset. Det ER irriterende å måtte ut og skaffe seg ting man har kvittet seg med tidligere.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat