Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-19, 08:45   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på håndbagasje Norwegian

Vi sjekker aldri inn bagasje, men følger alltid reglene. Jeg har faktisk ikke fått med meg at det var lov med "en liten ting i tillegg" før nylig, så vi har vært mer restriktive enn nødvendig. Jeg shopper heller aldri på vei ut, plukker opp det jeg skal ha på Gardermoen når vi kommer hjem. Men vært mer nøye på antall og størrelse enn vekt, skal innrømmes, så lenge alle lett kan løfte sin egen koffert smokk inn i hattehyllen eller under setet foran. Og at 10 kg skulle gjelde til sammen OG at det er 750 kroner i "bot", det hadde også glippet, til de helt plutselig begynte med knallhard gjennomføring sånn fra den ene dagen til den andre. Det er selvfølgelig helt fint at de er konsekvente, det er mest rettferdig for alle, men det går AN å være mer smooth når man plutselig strammer inn et regime, for eksempel med å sende ut en påminnelsesmail om reglene før avreise, om at reglene gjelder og at det er en bot, og å gjennomføre det med en viss proff håndtering. Det er selvsagt LOV å la være å være smidig og kundeorientert også, men SMART er det vel ikke, særlig for et selskap som vakler på grensen til insolvens.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat