Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 21:56   #158
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Eneste eldste har snakket om er at hun vil ha sushi til mat. Jeg tror ikke vi kan gå for en ren sushibuffet basert på hvor kresne enkelte av gjestene er, men går jo fint an å kombinere med et koldtbord. Jeg kunne tenkt meg litt tapas også og ikke bare standard koldtbord.

Hun er svært lite opptatt av pynting, så det blir nok min jobb. Farmor broderer bunad og vi må betale for montering og hun har allerede fått deler til sølvet fra farfar i et par år nå.

Han i midten påstod at han aldri skulle konfirmeres etter å ha vært på en times lang seremoni i fjor. Helt til han så konfirmanten åpne konvolutter, da ombestemte han seg.

zinatara er ikke aktiv