Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 21:49   #157
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her har ungen kvaler, og sliter masse med å bestemme seg for hva hun vil. Kirkelig (som krever dåp først), humanistisk, eller ikke i det hele tatt. Jeg har sagt at hun kan ta det med ro og ikke trenger å bestemme seg på en god stund enda. Og at hun sikkert får noe info hun kan sette seg inn i, om hva de ulike kursene går ut på, som hun kan basere valget sitt på. Og at verden ikke ramler sammen, og ingen vil selvantenne og gå opp i flammer, uansett hva hun velger. Som jeg føler jeg har vært et evig refreng til den damen der, enten det gjelder valg av tema for aktivitetsuker, valg av særemne, antrekk til bursdag eller hva hun vil ha til lørdagsgodt. Det går etter all sannsynlighet bra, verden vil ikke gå under hvis du velger "feil".

Sånt som mat, selskap, gaver og den slags har hun ikke snakket noe særlig om. Det eneste hun har spurt om er om hun vil få bunad fra mormor også om hun velger å ikke konfirmere seg, noe jeg har forsikret henne om at hun får.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv