Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 21:49   #156
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her jeg bor vet jeg at folk gjerne booker 5 år før. Det har med å gjøre at nesten alle i kullet blir konfirmert i løpet av 2 dager og det er begrenset antall lokaler.

Vi har liten familie og hun som skal konfirmeres neste år vil gjøre det borgerlig. Så jeg har ikke tenkt på lokale ennå og i verste fall skal vi klare å presse alle inn her hjemme. Har regnet på det og så lenge ikke de to eldste onklene finner på å få seg partner og evt. barn i løpet av halvannet år blir vi maks 21 stykker.

zinatara er ikke aktiv