Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-07, 20:58   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå har jeg lest tråden på NM, og jeg må si at savnet av NM ikke akkurat har blitt større. Er noe inni hampeskogen drittlei av "Kaller du meg en dårlig mor!? Hæ!? Hæ!?" diskusjoner.

Takk Gud for FP.


Jeg ble litt provosert av linken noen tydeligvis mente eksisterte mellom interesse for stellevesker og interesse for sikkerhet.
For meg er det revnende likegyldig hvilken vogn folk har. Men jeg er faktisk ikke likegyldig til bruk-og-kast-kulturen som råder. Selv om man har råd til å kaste velfungerende ting på dynga, trenger man ikke å gjøre det. Man kan tenke litt lenger enn sin egen nese. Snobberi syns jeg heller ikke noe om, da tenker jeg på å se/snakke nedsettende om dem som ikke velger som en selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat