Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-19, 02:45   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Titanic!

Den 2. mars i 1998 så skulle jeg og mannen på kino for å se den. Jeg var høygravid med en uke igjen til termin. På vei til byen så stoppet vi innom hans besteforeldre, og de ble så skuffet da vi skulle dra igjen så raskt. Var da vi tenkte at kino kan vente til i morgen, så vi droppa kino da, og ble hos de.

Dagen etter, så innså jeg i 12 tiden at det ikke ble noen kinotuur den dagen, for disse magesmertene mine var nok ikke pga noe jeg hadde spist...Tok en tur på sykehuset i stedet vi :P

Og faktisk ikke sett filmen pr dags dato.

Så pussig. Jeg fødte også til Titanic. Riktignok skulle vi se den hjemme på DVD da, i romjulen 2001. Hadde vært på overtidskontroll samme dag, de så at det var igang men ikke nok så ble sendt hjem. Holdt på å lage lasagne på kvelden, hadde smårier hele dagen. Så skulle vi sette oss ned for å spise og begynte å se film men husker jeg satt etterhvert i bue i sofaen og pep om at det kanskje var på tide å ringe sykehuset.. hadde jo hørt at det skulle gjøre vondt så jeg ville ikke være pysete og sutrete...
Det var kø i mottaket men de ser muligens hvem som er mest klar. Jeg kom ihvertfall før alle og da var det visst 7cm åpning.

Jeg har visst sett de fleste av "guttefilmene" som er nevt. Men har ikke sett Love Actually.
Jeg har heller ikke fulgt med på serier fra 90tallet, som Beverly Hills 902osv eller Friends. Jeg gikk på skole og hadde 2 ekstrajobber. Fra 1994 til 1999 jobbet jeg fullt og jobbet minst annenhver fredag, lørdag og søndag inntil jeg traff gubben. Var litt hyper.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat