Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 10:22   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Og hva hadde hun skrevet? Den greske bokstaven "MY"! Ikke bare "my", det finnes jo to slags my, en "µ" og en "M", hun skrev "Lille My" med ett tegn!

Tilfeldig ...? Tror ikke det!

Flinke, flinke jenta!

Jeg fascineres til standighet over hva de små klarer å få til på tastaturet når de får slippe til. Sist gang Frøkna fikk skrive, hadde jeg mikroskopisk tekst i nettleserern og ikke noe nettverk på over et døgn etter at hun var ferdig.

Men jeg lærte et par nye ting om PC-en min fra episoden, som sikkert kan komme til nytte en vakker dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat