Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 15:51   #344
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har lest hele diskusjonen, og jeg tror dette går på definisjonen av ordet "trend". Jeg tror de som bruker ordet ikke mener at det er mange som gjør det, men at det er noen få "early adoptors" som gjør det, og at det muligens kan ble vanlig (i den forstand at mange gjør det)

Jeg tror ikke det blir å skje. Jeg tror at veldig mange kunne tenke seg et lususliv (som Elin så treffende sa det i ett innlegg: Jobbe mindre og tjene mer). Personlig kunne jeg godt ha tenkt meg et liv viet til mer enn jobb (enda jeg har en spennende jobb jeg er veldig glad i - til tider i alle fall), men det er selvfølgelig helt uaktuelt for meg, fordi jeg trenger jobben for å opprettholde levestandaren min (eller vår, da). Og det samme gjelder mannen min.

Jeg tror de fleste har det slik som meg, og at dette derfor ikke vil bli noen som hvermansen gjør.

Godt forklart, him. Jeg er enig.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat