Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-22, 09:03   #36
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste sparetips?

Jeg leser ikke så ofte sparetips, det er lite relevant for meg som oftest. Jeg har gått alle rundene for mange år siden, å kutte ut alle unødvendige abonnement og tjenester.

Det aller viktigste for meg er å ha stålkontroll på hva pengene blir brukt til. Det er ingen transaksjoner som kommer som en overraskelse og alle regninger er tatt høyde for. Jeg nyter oversikten og er inne på mobilbank flere ganger daglig. (noe som er hyggeligere nå, når bufferkontoen faktisk har litt størrelse. For bare halvannet år siden var den skrapa).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat