Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-22, 19:54   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste sparetips?

Det er lett å tråkke skikkelig feil i slike tråder. For det er så lett å komme med tips som kan høres helt "skru av varmen på bassenget"-aktige ut.

Vi bor nemlig i et relativt nybygd hus hvor vi fremdeles lufter for at det ikke skal være for varmt på dagtid. Så det er lett for oss å si at vi venter enda litt lenger med å skru på varmen. Og at vi i år har bestemt oss for at det ikke skal være så varmt inne at man kan gå barbeint midt på vinteren (som vi har gjort alle tidligere år).

Og så har vi nesten helt sluttet å bruke bilen vår i hverdagen. Det er lett for meg å si siden hele familien uansett må ha månedskort for å komme seg på jobb/skole og vi bor 200 meter fra et t-banestopp hvor det kjører 8 baner i timen i hver retning.

Jeg synes også at vi sparer en del penger på å ha matkasse annenhver uke, men det er kanskje fordi vi ikke er noe flinke til å ukeshandle og/eller kjøpe det som er på tilbud. En annen fordel med matkassen er at den gir såpass mye rester at jeg ofte ikke trenger å kjøpe lunsj på jobb (jeg har skjønt at ikke alle føler at det er mat nok til det i en matkasse).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat