Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-22, 23:52   #13
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste tips for langdistanseflyvninger?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Matpakker til alle. Som ikke inneholder nøtter. Ble en gang sittende inni flyet i tre timer, med nøtteallergikere om bord. Vi hadde jo bestilt mat om bord, men vi fikk aldri servert det fordi vi ikke fikk tatt av. Og så ble det plutselig så sent at flighten ble kansellert. Tok mange timer til før vi fikk tak i noe mat.

Hvis jeg husker rett, er det viktig å ikke ta med matrester av flyet, da det er strenge regler for innførsel av matvarer til New Zealand og saftige bøter. Det er sikkert tryggest å kaste eventuelle matrester på flyet.

Jeg opplevde forresten på tur til New York at selv om man ligger godt i business, så ble maten servert på restaurantvis - én rett om gangen - noe som tok lang tid og betød at jeg aldri fikk tid til å slappe av skikkelig. Jeg var også mer fornøyd med maten i Sas Plus, og også der fikk vi bedre dyner. Så økonomipluss kan være et godt alternativ på lange reiser.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat