Tråd: CD som gave?
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-21, 15:21   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CD som gave?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Men hvorfor? Det er ikke akkurat 16 spors bånd og det skal ingenting til før de skades. Jeg skjønner ikke noe.

Akkurat det vet jeg ikke så mye om, og må innrømme at jeg ikke er interessert nok til å finne ut sånn veldig mye om det heller. Det er nok mange grunner, det handler jo ofte om hva man er ute etter. En del vil også påstå at man har lavere kvalitet på lyden på LP-plater enn digitalt, og det er jo på sett og vis sant, men det handler minst like mye om hva slags opplevelse man er ute etter. Jeg hører mye på LP-plater, men er også veldig selektiv på hva slags musikk jeg velger å ha på LP kontra hva jeg hører digitalt. Poenget mitt var uansett at folk som lever av musikk velger å utgi og lytte til kassetter, så det er ingen sammenheng mellom det og manglende kunnskaper om lyd, medium, produksjon osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat