Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-20, 16:16   #28
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagseng

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Å plukke fra hverandre hele er jo ikke noe problem. Jeg for min del synes det er mer interessant å vite om noen har god erfaring med å bare delvis demontere, på en måte som gjør at den går ut døra, men ikke krever full oppbygging. Det er visst ikke alle som synes det er like gøy å bygge flatpakk som jeg gjør...

Men full demontering er kanskje greiest, uansett. Jeg har original manual liggende.

Det kan da umulig være noe poeng i å demontere hele greia? :-o Bare nok til at den kommer ut døra, tenker jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat