Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-19, 02:04   #212
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Vi er under halvveis i november og i dag ble jeg faktisk ferdig med pakkekalenderen til barna! Ekstra tidlig ute i år. Jeg hadde, uvanlig nok, faktisk kjøpt ting til altfor mange dager. Vanligvis er det omvendt, at når jeg pakker oppdager jeg at jeg mangler en dag eller to, men her ble det i stedet noen dager som ble ekstra velfylte. Helt greit det også.

Jeg tok noen idéer fra dere herfra og andre ting fant jeg litt tilfeldig her og der, så noe av det som havnet i kalenderen (i tilfelle andre trenger tips) er: glowsticks, refleksdyr, LED-lys til å feste på glidelås (begge Clas Ohlson), "bygg din egen (dinosausskjelett, påfugl, svane, helikopter o.l.) fra TGR, juletrepynt, små pyntenisser, badebomber, leppepomade o.l. (fra Normal), julesokker, poser med pulver til varm sjokolade + mini marshmallow, diverse godteri (Kinder snømenn, julesjokoladefigurer på pinne fra Søstrene Grene, Nutella & Go (sånne brødpinner som dyppes i Nutella), Pez julefigurer osv), for å nevne noe.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat