Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-21, 13:57   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskapsdøra, hvilken vei?

Jeg ville hatt åpningen på høyre side, dvs. hengler på venstre side når du ser mot kjøleskapet. Man er så mye ut og inn i det kjøleskapet, så jeg er rimelig sikker på at du blir lei og synes det er knotete hvis du har døra andre veien. Og da trenger man ikke åpne døra så mye heller om en bare skal ha ut en enkel ting som står ytterst eller i døra og en kan ta ting rett ut på benken. Vi har det samme vei hos oss, og får da ikke åpnet døra mer enn 90 grader pga. en foring på utsiden av kjøleskapet, men ville aldri hatt det andre veien så jeg måtte gått mer rundt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat