Tråd: Hund?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-17, 21:18   #512
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Nå høres det ut som at du har kunnskap og følger opp, men mange gjør ikke det. Og skjønner ikke at det alltid er eierens ansvar om hunden skader noen.

Jeg er veldig glad for at vi har endt opp med staff, men det er kun fordi oppdretter er i nær familie. Vi har gått på flere kurs med han, og jeg har lært veldig mye av det. Vi er nok ganske bevisste på hva slags hund vi har anskaffet oss, og han er som nevnt mye mindre krevende enn jeg hadde trodd. Men han er jo utrolig sterk, og det er jeg og mannen som går turer med han i all hovedsak. Gutta går noen turer sammen. Men vi har ikke basert oss på å få hund for at gutta skal gå tur med han. Sammen med barn er han kjempefin.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat