Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-16, 14:42   #124
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men de som hevder ytringsfrihet, synes de ikke at de som kritiserer gruppen også skal ha ytringsfrihet uten å måtte bli truet med straffbare handlinger på grunn av sine utsagn?

Tydeligvis ikke.

Men til vedkommende som jeg har diskutert med, når jeg ikke inn. Han er single, 26 år, og har endel tilleggsproblematikk, jeg har ikke overskudd til annet enn å tviholde på at de kan ikke påberope seg ytringsfrihet på straffbare ting.
Han konfronterte meg etter en FB status jeg la ut vedr. gruppa, hvor jeg oppfordret alle mine mannlige FB venner til å melde seg inn, og rope høyt og tydelig i gruppa om hvordan ekte menn oppfører seg. Jeg har fremdeles bare 1 FB venn på medlemslista, den nevnte 26 åringen. :hyyl:

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat