Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-11, 11:02   #453
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bekymret for smørmangel?

Kvar gong eg les overskrifta, les eg: Er du bekymret for snømangelen? -Nei, ikkje noko vidare, men ungane er.

Eg er ikkje avhengig av smør, så eg klarer meg fint. Dessuten var eg stort sett ferdig med bakinga for 2 veker siden. Fløyte har eg bekymra meg litt for, men har to i kjøleskapet no. Samboer må ha laktosefri fløyte, så derfor er eg litt tidleg ute der.
Her har dei stort sett belgisk og fransk smør no, men eg mistenker at folk hamstrer ja. Det har ikkje kom opp plakater om 2 pr kunde endå, men det kjem vel snart. Dei er i alle fall stadig tomme.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat