Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 19:55   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, du kommer sikkert til å bli en fantasktis natteravn!

Jeg derimot er redd for at jeg kom til å oppføre meg som jeg var i zoologisk hage! Neida, poenget mitt er bare at jeg ikke har noen erfaring med ungdom og for både min og ungdommens skyld er det greit at jeg utsetter slike ting til jeg har litt mer peiling.

Du får jo aldri peiling om du ikke er der da. Himmel så mange uvitende, godtroende foreldre som sitter hjemme og venter på ungene sine. Jeg skal iallefall gå om 10 år. Grunnen til at jeg vil nå, er nysgjerrigheten min.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat