Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-17, 00:04   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Vinterferietips til 11 stk alder 2-72 år

Mine foreldre vil gjerne at vi skal ha en ferie sammen, min familie, de 2 og min brors familie, til sammen 11 stk. De har tenkt å sponse noe av turen til både oss og min bror. Jeg har 3 skolebarn (to på videregående) så vi må ta i skoleferien. Slik det ser ut nå passer det best med skolens vinterferie i uke 9.

Det skal være en ferie å være sammen, men ikke nødvendigvis gjøre akkurat det samme sammen alle sammen hver dag... Litt for mange forskjellige interesser til det. Men jeg ser for meg at vi kan gjøre ting (eller gjøre ingenting for de som liker det ) i mindre grupper på dagtid, men at siden vi har en 2 og 3 åring med blir kveldene sammen ved "basen".

Mine foreldre vil at vi "barna" skal komme med hvor vi vil, så spytter de inn det de har sagt de ville spytte inn.

Når vi har en uke til rådighet og ikke har tenkt å sprenge bankkontoen helt så skjønner jeg at det blir "enkelt", men vi vil jo ha en koselig ferie sammen.

Jeg ser for meg at det kunne bli en Kanariøy. Hvis en skal ha litt varmere vær er det vel dit vi må på den tida, selv om det ikke er den varmeste tida (jeg personlig liker ikke "Super-sydenvarme". Jeg dør omtrent om det bikker 30...).

Jeg har aldri vært på kanariøynene, samboer har vært på Tenerife (på høsten og han var fornøyd da), og jeg tror bror min har vært en eller to ganger til en eller to av øyne.

Det er vel litt småkaldt i havet på den tida, men pleier bassengene ved hoteller og lignende å være ok (evt oppvarmet) temperatur?

Hvilken øy er vanligvis mest "værsikkert" i overgangen feb-mars?

Hvor får man både bad, litt kultur og natur så vi oppfyller flest mulig ønsker?

Eller andre forslag helt andre steder med direktefly (med 3 åring så orker jeg ikke flybytter som vi hadde sist, turen blir så lang), ikke altfor dyrt og med muligheter til bading på en eller annen måte?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat