Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-20, 01:07   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Musikk som betyr noe spesielt for deg

Adieu med Jan Teigen ble fremført i pappas begravelse. Jeg gråter like mye hver gang jeg hører den nå. Å se datteren Sara i Teigens begravelse. Jeg hulkegråt. Den er så vakker, men den har gått inn i historien min som utrolig trist og vond.
https://youtu.be/0KRAmN60WiQ

Den verste sangen for meg er Shania Twain "That don't impress me much". Det var sommeren 1999, jeg var høygravid, kroppen full av vann og det var stekende varmt, de spilte ikke noe annet på radioen den sommeren. På vei til sykehuset natt til søndag, rier herfra til der det er varmt og den kom på radioen. Jeg skrek til mannen noe ala "Se til h@()&# å skru av den j@)$/ radioen før jeg river ut hele d@)$# og hiver den ut av vinduet". Som om ikke han var nok stresset fra før.

Våren/sommeren 1991 - Russ. AC/DZ Thunderstruck.

(Hvordan får man videoene inn i innlegget?)

Jeg har egentlig ganske mange sanger som assosieres med tidspunkt og mennesker. Varme, gode minner. Forbanna minner. Triste minner. Partyminner.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 30-03-20 kl 01:17.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat