Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-19, 12:51   #112
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Han startet opp Deli de LUca og ble hentet inn til å starte Espresso House i Norge. Han har vært med på to salgsrunder av Espresso House og er steinrik. Han skal være med videre også ser jeg. Og han sier rett ut at det er franchise han er opptatt av, ikke innhold.

Jeg syns han ødelegger byer.

At byutviklere ikke ser hvor ille det er i København og London. Simple kaffekjede butikker på hvert hjørne. I London reiste jeg langt sør i byen for å finne en kaffesjappe hvor de kvernet bønnene. Og København blir ikke det samme uten Baresso, det er visstnok noen få igjen, men ikke langs Strøket og Nyhavn. I Oslo vet jeg hvor jeg kan gå.

Starbucks imponerer med sine Reserve. Nydelig kaffe, mat, aperitiff og atmosfære. Men ikke i Norge.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat