Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 22:37   #88
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Urk, jeg hater Espresso House. :grøss: Vond podkaffe og ekstremt usjarmerende etableringspolitikk. Men behagelige stoler da.

Jeg fikk faktisk en innmari god latte på kulturhuset i Stavanger sist jeg var der! Holdt på grine av kaffemangel siden ingen jeg hadde vært innom på veien hadde laktosefri kaffe. Men de hadde!

Det må ha vært på Renaa? Renaa er bra! Eventuelt den som før het Choco Boco, eller noe sånt, men det kan jeg ikke tenke meg er noe særlig mtp kaffe.

Espresso House kjenner jeg knapt til, men vi har hatt noen venninnetreff på dagtid, og det har vært riktig koselig fordi de har så variert interiør og gode sofaer, og så har det knapt vært folk. Men har som sagt ikke vært på den i Stavanger ennå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat