Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 18:15   #77
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men papp er ekkelt!!

(Dessuten brenner jeg meg lett på tunga, så lunka er fint. )

Papp er ekkelt. Men om man f.eks skal sitte ute i den første vårsola i påsken og drikke te, så er det faktisk best å få den i papp. Hvis ikke blir den kald på null komma svis.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den var sikkert innstilt på "riktig" temperatur. På den nye kan vi heldigvis stille det inn selv. Jeg er veldig langt fra Oslo-hipster på dette området. Glovarm, svart kaffe takk.

Jeg snakker om kaffe med melk altså, ikke kaffe generelt. Det er melka som brenner seg og dermed ikke skal holde mer enn 65-70 grader.

En espresso mister også fort varmen, siden den er så liten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat