Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-21, 15:02   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ta litt rhododendron fra fellesområdene?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg tar ikke blomster/kvister fra fellesområder. Men jeg har tatt kvister fra de viltvoksende rognene i nabolaget.

Jeg fikk forøvrig en gang betalt for blomster fra hagen. Hadde en fantastisk flott syrinhortensia i hagen i England, og en blomsterhandler som kom forbi betalte for å få ta blomster fra den. De var visst populære i brudebuketter.

Jeg har også en fantastisk syrinhortensia i hagen, av typen vanille fraise. Jeg har ikke prøvd å ta inn grener av den, for de er helt treete, og jeg har derfor tenkt at det ikke går an. Men jeg skal jammen prøve.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat