Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-20, 19:19   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampoo mot flass

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Flass skyldes visst ofte sopp, og da klør det. Jeg har tykt hår som tørker seint, og det er ekstra ille etter ferier med mye bading og fuktig hår over lenger tid. Blir sikkert samme problem om man går mye med lue, blir ofte svett i hodebunnen etc.

Fungoral er et mirakel, ville prøvd en runde med det, kløen var borte etter første hårvask hos meg

Jeg hadde en runde med utrolig tørr hodebunn i høst. Frisøren mente jeg kunne reagert på et hårprodukt, kanskje. Det klødde noe helt absurd, og flasset så det var pinlig. Jeg fikk spesiallotion for hodebunnen, samt en spesialshampo. Det ga seg i løpet av noen uker. Skrekkelige greier, men altså ikke flass.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat